Current track

Title

Artist

Πέτρος Κυπριώτης
Επικεφαλής Υποεπιτροπής για τον Θαλάσσιο και τον Καταδυτικό Τουρισμό

Το «Ναυάγιο» θα εξαφανιστεί και δεν πρόκειται να γίνει τίποτα/ Διώξαμε για την Κεφαλονιά 120 σκάφη άνω των 30 μέτρων και χάσαμε έσοδα από το γιώτινγκ επειδή στο λιμάνι μας δεν εφαρμόζεται η Κανονιστική και ο καθένας δένει όπου θέλει!

23/10/2024


«Ο πρώην Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού, κ. Μύρωνας Φλουρής, είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος και θα πω ότι είμαστε τυχεροί που τον έχουμε στη Ζάκυνθο, με πρωτοβουλία της Αντιδημάρχου Τουρισμού, κ. Αγγελικής Αυγουστίνου.

Ο κ. Φλουρής δεν κάνει επίδειξη των γνώσεών του, αλλά μας ανοίγει νέους δρόμους και καινούρια κεφάλαια για όλους εμάς που μπλέξαμε, και το λέω καλοπροαίρετα, με τα ζητήματα του τουρισμού.

Ζήτησε από εμάς να του καταθέσουμε τις προτάσεις μας, ώστε να τις μελετήσει και να τις προωθήσει.

Σημαντικό επίσης είναι πως ο κ. Φλουρής ασχολείται με την ιστιοπλοΐα. Όπως μας είπε ο ίδιος, το καλοκαίρι νοίκιασε ένα ιστιοπλοϊκό και μαζί με την οικογένειά του ήρθε στα Επτάνησα. Ακολούθησε τον οδηγό του ιστιοπλοϊκού χάρτη και πήγε από την Κέρκυρα μέχρι την Κεφαλονιά, διότι η Ζάκυνθος δεν είναι μέσα σε αυτόν!

Δυστυχώς, έχω δικαιωθεί σε όλα όσα έλεγα τα τελευταία χρόνια. Για τον προβλήτα των κρουαζιεροπλοίων τόνιζα ότι είναι ένα άχρηστο έργο και επιβεβαιώθηκα, αφού δεν δένει κανένα καράβι εκεί και ουσιαστικά πετάξαμε 1 δις δραχμές τότε, επί Νομαρχίας.

Μετά ήμουν αντίθετος με τον τραπεζοειδή προβλήτα, ο οποίος αποδείχθηκε πως κάνει μόνο για πάρκινγκ και δεν χρησιμεύει σε τίποτε άλλο.

Ούτε και τα έργα στο «κόκκινο φανάρι» απέδωσαν τίποτα, αφού τα βυτιοφόρα με τα καύσιμα δεν πάνε εκεί. Δόθηκαν πολλά χρήματα και με όσα χαλάστηκαν θα μπορούσαμε να είχαμε ένα νέο λιμάνι στα Λαζαρέττα μήκους 400 μέτρων, όπου θα μπορούσαν να δένουν τέσσερα κρουαζιερόπλοια και έξι πλοία ταυτόχρονα!

Το υπάρχον λιμάνι θα μπορούσε να μετατραπεί σε μαρίνα με πλωτές εξέδρες και θα λύναμε τα προβλήματα.

Για το «Ναυάγιο» σας λέω, μετά λόγου γνώσεως, πως δεν πρόκειται να γίνει τίποτα και θα εξαφανιστεί! Είναι κάτι σαν το μάστερ πλαν του λιμανιού που ακόμη δεν έχει υλοποιηθεί μετά από τόσα χρόνια!

Δεν είμαι πολιτικός και δεν χαϊδεύω αυτιά. Νοιάζομαι για τα προβλήματα του τόπου μας. Εδώ και 35 χρόνια έλεγα πως πρέπει να συντηρηθεί το «Ναυάγιο» και μάλιστα είχα κατηγορηθεί γι αυτό από κάποιους μηχανικούς, που είχε φέρει η Μητρόπολη!

Ορισμένοι υποστηρίζουν πως δεν πρέπει να ασχολούμαστε με το «Ναυάγιο», γιατί έχουμε άλλα πράγματα να δείξουμε στο νησί, όπως είναι οι παραλίες και ο πολιτισμός μας

Για ποιες παραλίες μιλάνε όμως; Σε αυτή του Λαγανά όχι να κολυμπήσει δεν μπορεί κάποιος, αλλά ούτε να περάσει από εκεί. Τα ίδια συμβαίνουν στις Σπηλιές, στα Ξύγκια, στο Καλαμάκι και στο Τσιλιβί. Βρωμιά παντού!

Τι σχέση έχουμε οι Ζακυνθινοί με τον πολιτισμό του Σολωμού και του Κάλβου; Ας πάνε να δούνε τον πολιτισμό που επικρατεί στον Άγιο Σώστη!

Υπάρχει ενδιαφέρον για το γιώτινγκ στο νησί την επόμενη χρονιά και αυτό οφείλεται στην προσπάθεια που κάνουμε όλοι όσοι ασχολούμαστε με αυτόν τον τομέα. Οι τοπικοί παράγοντες όμως, δεν βοηθούν.

Δεν υπάρχει ασφάλεια και η κανονιστική του λιμανιού δεν τηρείται. Το Λιμενικό Ταμείο δεν έχει προσωπικό και ουσιαστικά είναι ανύπαρκτο. Δεν ζητάει ενίσχυση με εποχικό προσωπικό και σας λέω ότι στις θέσεις των γιωτ πάνε και δένουν βάρκες.

Όλο το καλοκαίρι κάνω τον λιμενοφύλακα. Έχω μια σφυρίχτρα και όταν βλέπω βάρκα να πλησιάζει την στέλνω σε άλλη θέση. Δεν είναι σωστό να συμβαίνει κάτι τέτοιο και μιλάμε για γελοίες καταστάσεις!

Μόνο το γραφείο μας φέτος «έδιωξε» για την Κεφαλονιά 120 σκάφη άνω των 30 μέτρων, εξαιτίας της κατάστασης που επικρατεί στο λιμάνι μας. Αντιλαμβάνεστε την απώλεια εσόδων για τον τόπο μας.

Στην ερώτησή σας για το εάν είμαι αισιόδοξος πως θα βελτιωθούν τα πράγματα, θα σας απαντήσω με μια φράση του Αινστάιν: Τρέλα είναι να κάνεις τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά περιμένοντας διαφορετικά αποτελέσματα…».


Current track

Title

Artist