Current track

Title

Artist

Αγγελική Αυγουστίνου
Αντιδήμαρχος Τουρισμού

Είμαστε εδώ να ακούσουμε προτάσεις, να ακούσουμε εναλλακτικές για να βγάλουμε όλοι μαζί, συλλογικά, το καλύτερο αποτέλεσμα για το νησί μας

24/10/2025


 

“Πήγε πολύ καλά το χθεσινό (τριπλό) δημοτικό συμβούλιο και μου άρεσε πάρα πολύ η συζήτηση που έγινε και οι ερωτήσεις που τέθηκαν από την αντιπολίτευση. Πραγματικά χθες ένιωσα, στα δύο χρόνια που είμαστε στα έδρανα του δημοτικού συμβουλίου, ότι κάτι καλό θα γίνει.

Στη συνεδρίαση της τουριστικής επιτροπής παρουσιάσαμε τρεις εναλλακτικές προτάσεις. Που σημαίνει ότι μπορεί να αλλάξουν, να διορθωθούν.

Το κάθε λογότυπο εμείς το είδαμε πως θα φανεί σε ένα βίντεο. Πως θα φανεί σε ένα έντυπο. Πως θα φανεί σε μία διαφημίσει που θα είναι πάνω σε ένα τρόλεϊ.

Είδαμε λοιπόν τρεις προτάσεις λογοτύπων που συνοδευοντουσαν από διαφημιστικές προτάσεις. Πάρα πολύ ενδιαφέρουσες και με πολλές εναλλαγές που θα μπορούσαν να γίνουν, όπως πχ να χρησιμοποιήσουμε το λογότυπο ένα με την γραμματοσειρά του λογότυπου δύο ή να χρησιμοποιήσουμε το χρώμα του λογότυπου δύο σε αυτό του ένα κοκ.

Θέλω να πω στους συμπολίτες μου, που είμαι απόλυτα βέβαιη, και θέλω να ελπίζω πραγματικά ότι όλο αυτό γίνεται για την κοινή μας αγάπη για την Ζάκυνθο. Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο.

Κυκλοφόρησε μία φωτογραφία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν εμείς (σσ η επιτροπή) δεν είχαμε ακόμα ολοκληρώσει την συνεδρίαση. Ήταν σίγουρα μία κακή στιγμή. Στο Πνευματικό Κέντρο έχουμε έναν προτζεκτορα παλιάς τεχνολογίας οπότε όταν βγάζουμε μία φωτογραφία αυτό που δείχνει εκείνη τη στιγμή ο προτζεκτορας, αλλοιώνονται τα πάντα.

Αυτή λοιπόν η φωτογραφία που είδαμε δεν ανταποκρίνεται ούτε στο 10% ούτε ως προς τους χρωματισμούς, ούτε ως προς τον σχεδιασμό. Και δεν παρουσιάσαμε μόνο ένα λογότυπο.

Δεν είναι ότι δεν προτιμησαμε έναν Ζακυνθινό γραφίστα. Το έχουμε αποδείξει ότι οτιδήποτε μπορεί να απορροφηθεί στο νησί θα απορροφηθεί και αυτό είναι δεδομένο και δεν το διαπραγματευομαστε. Το έχουμε αποδείξει έμπρακτα.

Η επιλογή της Διεύθυνσης Τουρισμού ήταν να πάμε σε μία διαφημιστική εταιρεία η οποία δεν θα μας έφτιαχνε μόνο ένα λογότυπο. Θα μας έφτιαχνε ολοκληρωμένες τις προτάσεις της διαφημιστικής καμπάνιας που θέλουμε να κάνουμε.

Αξίζει να πω λοιπόν ότι η επικεφαλής της διαφημιστικής, η κα. Γιολα Γύφτουλα είναι μία γυναίκα που έχει τρέξει την καμπάνια της AEGEAN, του KORRES και πάρα πολλών πολυεθνικών εταιρειών. Άρα πιστεύω ότι θα μπορούσε να την εμπιστευτεί και η Ζάκυνθος.

Πάμε λοιπόν με γνώμονα την αγάπη για το νησί μας και το καλύτερο αποτέλεσμα. Θέλω να προσκαλέσω και να παρακαλέσω όλους αυτούς τους ανθρώπους που έχουμε όλοι μας κοινό στόχο το καλό του νησιού μας, να το αγκαλιάσουν.

Η Διεύθυνση Τουρισμού είναι εδώ. Έχει σάρκα και οστά για πρώτη φορά. Από Δευτέρα έως Παρασκευή και από το πρωί μέχρι το μεσημέρι.

Είμαστε εδώ να ακούσουμε προτάσεις, να ακούσουμε εναλλακτικές για να βγάλουμε όλοι μαζί, συλλογικά, το καλύτερο αποτέλεσμα”.

Η κα. Αυγουστίνου αναφέρθηκε και πως κύλησε η φετινή τουριστική χρονιά στο νησί μας.

 

Ολόκληρη η συνέντευξη της στον σύνδεσμο που ακολουθεί (1:37:00)

 


Current track

Title

Artist