Ξεμένουμε από νερό πολύ συχνά στον Πλάνο/ Πρέπει να υπάρχει μια ενημέρωση σε εμάς που είμαστε συνεπείς καταναλωτές και όχι να μας στέλνουν στον υδρονομέα
28/06/2024
«Πριν από λίγες ημέρες είχαμε σοβαρό πρόβλημα με το νερό στον Πλάνο και αγοράσαμε από βυτίο, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των τουριστών στα καταλύματα που διαθέτω.
Να διευκρινίσω ότι δεν βγαίνω δημόσια για να κατηγορήσω κανέναν, αλλά για να αναφέρω το εξής: Πήγα στα γραφεία της ΔΕΥΑΖ και γνωστοποίησα την έλλειψη υδροδότησης, ζητώντας να μου πουν πότε θα πάρουμε νερό.
Είναι λογικό να υπάρχουν βλάβες, όμως θα έπρεπε να υπάρχει ένα πλάνο για το πότε υδροδοτείται κάθε περιοχή. Κανείς δεν ήξερε να μου πει από τους υπαλλήλους της ΔΕΥΑΖ και όλοι με έστελναν στον υδρονομέα του Πλάνου, που ανοίγει και κλείνει τη βάνα.
Δεν μίλησα ούτε με τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΖ, κ. Τουρκάκη, ούτε με τον πρόεδρο του χωριού, τον κ. Γιακουμέλο. Προσπάθησα να βγάλω μια άκρη με τους εργαζόμενους της Επιχείρησης, στην οποία να πω ότι καταβάλλω κανονικά τις οφειλές μου και γι αυτό έχω απαιτήσεις.
Όταν έχει διακοπή νερού πρέπει να μας ενημερώνουν για να ξέρουμε και εμείς τι να λέμε στους πελάτες μας, που δικαίως διαμαρτύρονται.
Φέτος το πρόβλημα με την έλλειψη νερού στον Πλάνο έχει παρουσιαστεί τρεις φορές και πρέπει να οργανωθούμε καλύτερα…».