Οι γονείς έχουμε άγχος για την κατάσταση των σχολείων της Ζακύνθου/ Περίεργη και ακατανόητη η στάση του Δήμου να απαγορεύσει τους ελέγχους και τις τεχνικές εκθέσεις
24/04/2024
«Η προσπάθεια που έχει αρχίσει με τον έλεγχο στα σχολεία του νησιού είναι μια σύμπραξη της Ένωσης Γονέων Μαθητών Ζακύνθου, των πολιτικών μηχανικών και των ηλεκτρολόγων μηχανικών.
Επιθυμία μας είναι να καταγραφούν όλα τα προβλήματα στα διδακτήρια και αυτό αποφασίστηκε μετά την ανησυχία που μας εξέφρασαν όλοι οι γονείς για την κατάσταση, στην οποία βρίσκονται τα σχολεία.
Ουσιαστικά γίνεται από την πλευρά μας μια τεχνική έκθεση και οπωσδήποτε πρέπει να ακολουθήσει ένας στατικός έλεγχος. Έχουμε πάει έως τώρα στο 2ο Δημοτικό, που αντιμετωπίζει και τα περισσότερα προβλήματα λόγω υγρασίας, στο 2ο και στο 3ο Γυμνάσιο.
Υπάρχει ο πρωτοβάθμιος έλεγχος, που είναι κυρίως οπτικός, ο δευτεροβάθμιος και ο τριτοβάθμιος που γίνεται με καρότα. Τα κόστη διαφέρουν.
Θέλω να τονίσω πως εμείς δεν υποκαθιστούμε τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου. Ο ρόλος μας είναι καθαρά συμβουλευτικός και βοηθητικός. Πηγαίνουμε αφιλοκερδώς στα σχολεία.
Αντί αυτό να το αγκαλιάσει ο Δήμος και να το δεχθεί, βλέπουμε δυστυχώς το ακριβώς αντίθετο, διότι εστάλη μια επιστολή από τον Αντιδήμαρχο Παιδείας στους Διευθυντές των σχολείων να μην μας επιτρέπουν την είσοδο.
Μου φάνηκε πολύ περίεργο όλο αυτό που συνέβη και επισημαίνω ότι όταν κάποιος βάζει υποψηφιότητα στα κοινά, ταυτόχρονα αναλαμβάνει ευθύνες.
Ούτε στατικό έλεγχο κάναμε, ούτε εργασίες στα σχολεία. Τεχνική έκθεση τους παραδίδουμε και δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει αυτή η αντίδραση.
Έχω παιδί που πηγαίνει στο 2ο Δημοτικό και τα επόμενα χρόνια θα φοιτήσουν εκεί άλλα δύο. Σαν γονέας λοιπόν έχω άγχος και το ίδιο αισθάνονται και οι υπόλοιποι.
Τρέχει αυτή την περίοδο ένα πρόγραμμα πρωτοβάθμιου και δευτεροβάθμιου ελέγχου όλων των δημοσίων κτηρίων ανά την Ελλάδα. Τα χρήματα όμως, όπως μας ενημέρωσαν ειδικοί σε πρόσφατο σεμινάριο που έγινε για τους μηχανικούς, επαρκούν μόνο για τα 20.000 σχολεία της χώρας και εκεί επικεντρωνόμαστε σε πρώτη φάση…».