Είμαστε ήδη στις 27 Αυγούστου και όλη η μαθητική κοινότητα ετοιμάζεται για το πρώτο κουδούνι και μεις γυρίζουμε τα γραφεία του Δήμου, της Περιφέρειας, του Βουλευτή για να δούμε που θα ξεκινήσουν τα παιδιά μας τα μαθήματα τους στα μέσα του Σεπτέμβρη
27/08/2024
“Είμαστε ήδη στις 27 Αυγούστου και όλη η μαθητική κοινότητα ετοιμάζεται για το πρώτο κουδούνι και μεις γυρίζουμε τα γραφεία του Δήμου, της Περιφέρειας, του Βουλευτή για να δούμε που θα ξεκινήσουν τα παιδιά μας τα μαθήματα τους στα μέσα του Σεπτέμβρη.
Θέλω να τονίσω ότι έχουμε πολλή καλή συνεργασία με τη νέα δημοτική αρχή. Γιατί πρέπει εκτός από τα προβλήματα που προκύπτουν στην τοπική αυτοδιοίκηση να αναδεικνύουμε και τα θετικά τους.
Τόσα χρόνια τα συμβούλια που πέρασαν από το 2ο Δημοτικό σχολείο προσπάθησαν να προβάλουν και να λύσουν το πρόβλημα αυτό και τελικά ήρθε η σημερινή δημοτική αρχή, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να δώσει λύση.
Έπρεπε όλο αυτό που γίνεται φέτος, έπρεπε να είχε ξεκινήσει από πέρυσι, αλλά βλέπεται μας είχε “φάει” η οικονομία. Κάνουμε οικονομία στην παιδεία, στην υγεία εκεί δηλαδή που δεν θα έπρεπε.
Η ολοκληρωμένη μελέτη για το τι μέλλει γενέσθαι με το σχολείο μας (συντήρηση ή κατεδάφιση) θα είναι έτοιμη σε έναν μήνα.
Οπότε η μετεγκατάσταση του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου θα γίνει στην Μαθητική Εστία, όπου πληροί τις προϋποθέσεις.
Όπως μας διαβεβαιώνουν οι αρμόδιοι (η δημοτική αρχή) προχωρούν οι διαδικασίες. Εμείς θα είμαστε σε καθημερινή επαφή μαζί τους, θα πιέζουμε με όλους τους… τόνους για να ολοκληρωθεί όσο τό δυνατόν πιο γρήγορα αυτή η μετεγκατάσταση (δηλ. διαμόρφωση του χώρου, να έρθουν τα προκάτ, να ρυθμιστούν κάποια επιμέρους ζητήματα που έχουμε θέσει, όπως αίτημα στην τροχαία να υπάρχουν τροχονόμοι στο πρώτο και στο τελευταίο κουδούνι και μεταφορά των μαθητών προς και από το νέο τους και προσωρινό σχολείο).
Αν δεν προλάβουν να έρθουν και να τοποθετηθούν τα προκάτ έως την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, τότε θα πάμε στη λύση της απογευματινής λειτουργίας των μαθητών με ότι αυτό συνεπάγεται (φροντιστήρια, μετακινήσεις και των άλλων μαθητών στις οικογένειες που πηγαίνουν σε άλλο σχολείο κλπ).
Όπως καταλαβαίνετε ανατρέπεται η καθημερινότητα μας. Όλοι οι γονείς, το διάστημα αυτό βρίσκονται σε αναμμένα κάρβουνα…
Να ρυθμίσουν τις δουλειές τους, τις ώρες που θα πηγαίνουν στην εργασία τους, είναι σε επαφή με τα φροντιστήρια και πως θα ρυθμιστούν τα προγράμματα. Είναι πολλά που θα πρέπει να γίνουν”.